Wist je dat je in mijn.nn veel zelf regelt voor je verzekering(en)? Bekijk bijvoorbeeld je dekking, pas gegevens aan, en meld 24/7 schade.
Je kunt het aantal schadevrije jaren opvragen bij je huidige of vorige verzekeraar. Is dat Nationale-Nederlanden? Dan vind je je schadevrije jaren terug in mijn.nn en op je polisblad. Je polisblad ontvang je jaarlijks bij de verlenging van je verzekering.
Je ontvangt je internationaal verzekeringsbewijs (voorheen de groene kaart) bij het afsluiten van je verzekering. Bij elk nieuw verzekeringsjaar krijg je een nieuwe. Het internationaal verzekeringsbewijs download je makkelijk via mijn.nn of de NN App.
Je kunt de schadevrije jaren die je hebt opgebouwd overdragen aan je (ex-)partner. Zo draag je je schadevrije jaren over:
Heb je een Rechtsbijstandverzekering bij Nationale-Nederlanden, en heb je juridisch advies of rechtsbijstand nodig? Nationale-Nederlanden helpt je graag zo goed mogelijk. Daarom verleent DAS de rechtsbijstand aan jou. Neem contact op met hen via het telefoonnummer 020 651 87 75. Of vul het online formulier in op das.nl/nn.
Hieronder lees je per verzekering wat je nu in mijn.nn kunt wijzigen. We werken hard om steeds meer mogelijk te maken. Staat jouw wijziging er niet bij? Stel je vraag dan via de chat of telefoon (088 663 0663). De medewerkers van de klantenservice helpen je graag! Zij staan klaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.
In mijn.nn zie je welke verzekering en modules je hebt. Je vindt daar ook je polisvoorwaarden met informatie waarvoor je bent verzekerd.
Kies één van de onderwerpen hiernaast en chat met Sanne, onze digitale assistent.
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Chat met Sanne, onze digitale assistent. Sanne is 24/7 aanwezig voor je vragen.
Neem contact op met je adviseur als je iets wilt vragen of wijzigen.
Bekijk de juiste contactgegevens voor zakelijke klanten.